Cum sa vezi un film 3D acasa?

Pentru ca acesta a fost un subiect foarte controversat si inca este,m-am ganditi sa il aduc si eu in discutie pe blogul meu.De la filmul de mare succes AVATAR,parca toata lumea a inebunit.Filme 3D,Cum vad si eu un film 3D?,De unde imi pot cumpara ochelari 3D?,De unde imi pot achizitiona si eu filme 3D?…sunt unele dintre cele mai frecvente intrebari.Si ca sa fiu si eu in “trend” ca sa zic asa..mi-am cumparat si eu o pereche de ochelari anaglifici,pentru ca acesta este numele lor,sau ochelari 3D,de la un magazin cu componente IT,la pretul de 8 lei,pe net fiind mult mai ieftini,5 lei,insa pretul FAN Courierului era foarte,foarte ridicat,asa ca am zis ca este mai rentabil de la magazin,am descarcat un film 3D..in format Blu-ray(43 de giga)…am luat un program care poate intradevar sa redea un film 3D,adica Stereoscopic Player si am vizionat si eu un film 3D.Si vreau sa va zic ca acum ii inteleg si eu.Este intradevar uimitor.De cateva ori chiar m-am si ferit…Am vazut un astfel de film si la cimetograf,dar parca tot mai bine si mai clar s-a vazut la mine acasa pe calculator,de pe pat,tolanit in boxeri si cu un imens bol de floricele.M-au durut un pic ochii la inceputul filmului,insa…dupa primele 10 minute de film,deja m-a obisnuisem.Este uimitor,chiar v-a recomand sa vedeti si voi un film 3D si imi asum eu raspunderea ca nu veti regreta.
Si ca a puteti si voi sa vedeti,am fac o mica recapitulare:
1)Filmul 3D.
Aveti aici o lista cu filmele 3D scoase pana acum (aveti grija sa aiba sigla 3D pe coloana corespunzatoare)Cum am zis,aveti foarte mare grija la ce descarcati,deoarece sunt o multime de fake-uri.Un film 3d de o ora nu are voie sa aiba sub 4 giga.
2)Stereoscopic Player.
Il luati de aici.De preferat ar fii sa il aveti full version.V-a descurcati voi de un serial.
3)Ochelari 3D.
Il puteti comanda de aici sa de aici sau il puteti cumpara de la un magazin cu componente IT.

Si daca tot va cumparati ochelari 3D,urmariti imaginile si clipul urmator.

Vizionare Placuta!

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

15 Răspunsuri la “Cum sa vezi un film 3D acasa?” r r

  1. panalu spune:

    salut și eu sunt pasionat de fotografia 3d ,ce spui schimbam link http://panalu.blogspot.com

  2. yooyoo spune:

    Salut , spunemi si mie cu ce program ai facut pozele

    • mateopustiu spune:

      Pozele nu le-am facut eu. Eu doar am cautat cele mai reusite poze 3d si le-am asamblat împreuna cu o melodie pe masura, într-un clip destul de folositor si interesant, zic eu.
      Însa, ca sa te ajut îti explic cum se face o poza 3d de calitate.
      - Trebuie sa faci doua poze unui obiect, sau animal, sau peisaj, etc din doua unghiuri care au distanta între ele de 6 cm (distanta dintre ochii nostri), apoi cauti un program pe net care sa poata sa asambleze cele 2 fotografii normale într-una 3d. Astfel de programe sunt destule, doar ca trebuie sa stii sa le cauti.Si în final, daca nu era evident, ca sa poti vedea efectul 3d, ai nevoie de ochelari 3d.
      Succes!

  3. Filmulete 3D spune:

    Se vad foarte misto si imaginile si clipul!

  4. ochelari 3d spune:

    o lista cu filme 3D noi si trailere titrate gasiti pe : http://vezi3d.blogspot.com/p/lista-filme-3d.html

  5. lorenzzo spune:

    daca laptopul nui 3d pot viziona un film 3d dupa ce instalez Stereoscopic Player? si poate ma ajutati si torentul sa il gasesc la Avatar, k am coborat unul ded 48gb si nu a mers asta fiind la un prieten

  6. Adrian spune:

    Cu ochelarii de la Cinema City Iulius Mall din Timisoara pot viziona orice filme 3D ??

  7. ovi spune:

    salut!am incercat sa ma uit la RIO 3D(l-am vazut pe un LG) si merge bine…,dar la mine pe laptop nu se vede!am gasit si instalat stereoscopic player si am folosit ochelarii de la LG-ul mai sus mentionat!am umblat pe la toate setarile din player dar nu ma ajuta.laptopul meu e un asus cu grafica nvidia GTX260M 1GB,rezolutie 1600×900.

  8. fanul spune:

    NU inteleg un aspect…cel legat de TV 3D. Poate imi explica si mie de ce e alta chestie? eu am sunat inclusiv la samsung si la sony si mi-au spus ca pentru a viziona un film 3D e nevoie de un televizor care suporta 3D. Poate ma lamureste cineva! multumesc…

  9. razvan spune:

    mint

  10. TheMassacre spune:

    pai eu cand am fost la cinema mam uitat la Hotel transilvania si am pastrat ochelari dar nu merg firma este masterimage

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,664 other followers

